Nová R6 je nabitá technologiemi, vyvinutými pro naše závodní stroje mistrovství světa, takže s ní zažijete extrémní vzrušení z jízdy. R6 s vylepšenou vazbou jezdec-stroj Vám dodá sebedůvěru k objevení Vašich schopností. Její elektronika byla vyvinuta přímo na okruhu: počítačem řízené ovládání plynu YCC-T zajišťuje dokonalou akceleraci a elektronicky řízená proměnlivá délka sání zvyšuje výkon a kroutící moment. Podvozek závodních parametrů navíc přináší milimetrově přesnou ovladatelnost.
Technologie -
Vysoce výkonný supersportovní motor
129 PS @ 14 500 ot. za min., 65.8 Nm @ 11 000 ot. za min.
YCC-T a YCC-I
Kompresní poměr 13:1
Antihoppingová spojka
Přední vidlice Upside-down
Motor -
Typ motoru kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec, 16 ventilů, D0HC
Zdvihový objem 599 ccm
Vrtání x zdvih 67.0 x 42.5 mm
Kompresní poměr 13.1 : 1
Maximální výkon 94.9 kW (129 PS) @ 14 500 ot. za min.
Maximální kroutící moment 65.8 Nm (6.7 kg-m) @ 11,000 ot. za min.
Systém mazání Olejová náplň
Karburátor Vstřikování paliva
Typ spojky Vícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni
Systém zapalování TCI
Startér Elektrický
Převodovka 6rychlostní se stálým převodem
Sekundární převod Řetěz
Objem palivové nádrže 17.3 L
Objem olejové náplně 3.4 L
Podvozek -
Rám Tlakově litý hliníkový Deltabox
Systém předního odpružení Teleskopická vidlice, Ø 41 mm
Přední zdvih 115 mm
Systém zadního odpružení Kyvná vidlice, centrální pružící a tlumící jednotka s přepákováním
Zadní zdvih 120 mm
Úhel řízení 24º
Stopa 97 mm
Přední brzda Dvojitá kotoučová, Ø 310 mm
Zadní brzda Kotoučová, Ø 220 mm
Přední pneumatika 120/70 ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika 180/55 ZR17M/C (73W)
Rozměry -
Délka (mm) 2 040 mm
Šířka (mm) 705 mm
Výška (mm) 1 100 mm
Výška sedla (mm) 850 mm
Rozvor kol (mm) 1 380 mm
Minimální světlá výška (mm) 130 mm
Pohotovostní hmotnost (kg) 185 kg
Zdroj: http://www.yamaha-motor.cz/
Náhledy fotografií ze složky Yamaha YZF-R6